Vragen over verzenden en bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle producten in de webshop zijn op voorraad. Als het product besteld wordt voor de op de productpagina aangegeven tijd, wordt je bestelling vandaag nog verzonden en zal de eerstvolgende werkdag aangeboden worden. Behalve op zondag. Wanneer wij de betaling pas na deze tijd ontvangen, versturen we je bestelling de eerst volgende werkdag, met uitzondering van de volgende feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • 2e paasdag
  • Koninginnedag
  • Hemelvaartsdag
  • 2e pinksterdag
  • 1e en 2e kerstdag

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen worden op alle dagen bezorgd, met uitzondering van:

  • Zondagen
  • Maandagen
  • Nieuwjaarsdag
  • 2e paasdag en de dag erna
  • Koninginnedag en de dag erna
  • Hemelvaartsdag
  • 2e pinksterdag en de dag erna
  • 1e en 2e kerstdag

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

De bezorging van Wijnkoperij Reijnen wordt uitgevoerd door PostNL.

Wat als ik niet thuis ben?

Afhankelijk van de bezorgende partij, kan het voorkomen dat een pakket nogmaals wordt aangeboden, bij de buren afgeleverd wordt of bij een afhaalpunt terecht komt. Dit wordt altijd in de track en trace pagina vermeld. De meeste vervoerders proberen het de volgende dag nogmaals.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen onder €150,- bedragen de verzendkosten €17,50. Bestellingen boven dit bedrag worden gratis verzonden binnen Nederland.

Kan ik mijn bestelling online volgen?

Na het verzenden van je bestelling krijg je een e-mail met daarin een link om je bestelling met Track & Trace te volgen.

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?

Helaas bieden we momenteel geen optie voor het persoonlijk ophalen van bestellingen. We bezorgen uw producten veilig en efficiënt bij u thuis.