Vragen over bestellen en betalen.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Klik op de oranje knop ‘bestel’ bij het product van je keuze.
  2. Klik op ‘bestel’ om het product in je winkelmandje te leggen. Je komt dan in je winkelmandje.
  3. Klik op de oranje knop ‘doorgaan naar kassa’ om af te rekenen.
  4. Als je ervoor kiest om af te rekenen, vult je bij stap 1 ‘adres’ de gevraagde gegevens in.
  5. Wilt je voor de volgende keer je adres opslaan? Dan vinkt je ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ om een account aan te maken.
  6. Wilt je de bestelling naar een ander adres laten versturen? Vink ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ dan uit en vul een ander adres als bezorgadres in.
  7. Selecteer bij stap 2 ‘verzendwijze’ de verzendkosten.
  8. Kies een betaalmethode bij stap 3 ‘betaalmethoden’.
  9. Vink ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden.’ om verder te gaan.
  10. Klik op ‘plaats bestelling’ om je bestelling te plaatsen.

Lukt het je niet om een bestelling te plaatsen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Bekijk de status van je betaling

Bij Wijnkoperij Reijnen gebruiken we MultiSafepay voor het verwerken van de betalingen. Bekijk hier de huidige status van uw betaling.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

iDEAL (Gratis)

Met iDEAL betaal je via internetbankieren. Bij iDEAL selecteer je je eigen bank, waar je je online bankzaken regelt (ABN Amro, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers). Je komt dan in het internetbankierprogramma van je eigen bank, waar alle gegevens al voor je staan ingevuld. Je dient akkoord te geven voor de betaling op de voor je bekende manier (met de e.dentifier, ASN Digipas, Easykey, Tan-code, Random Reader, Digipas, Identifier of Webber). De bank bevestigt de betaling en je verlaat het internetbankierprogramma. De webshop zal je bestelling verzenden. Wij versturen dan je bestelling, als deze op voorraad is.

Overschrijving (Gratis)

Je kunt je online bestelling betalen met een overschrijving. Wanneer je hiervoor kiest, ontvang je een e-mail met daarin alle betaalgegevens. In de e-mail vind je je unieke betaalkenmerk. Maak binnen 7 dagen het bedrag over onder vermelding van dat betaalkenmerk. Zodra de betaling is ontvangen, versturen wij je bestelling, als deze nog op voorraad is.

PayPal (+3,5%) of Creditcard (GRATIS)

Je kunt je bestelling ook betalen met PayPal of Creditcard. Wanneer je op PayPal als betaalmogelijkheid klikt, kunt je inloggen in je PayPal-account of zonder account met creditcard. Daar kun je de betaling verder afhandelen. Zodra wij het bedrag van PayPal hebben ontvangen, sturen wij je bestelling naar je op, als deze op voorraad is.

Voor PayPal geldt dat deze pas beschikbaar in vanaf een bedrag van € 50, voor Creditcard is deze pas beschikbaar vanaf € 100.

Voor creditcard kunt u kiezen voor VISAMasterCard en Maestro.

Mistercash (+1%)

Met Mistercash betaal je via internetbankieren. Bij Mistercash selecteer je je eigen bank, waar je je online bankzaken regelt. Je komt dan in het internetbankierprogramma van je eigen bank, waar alle gegevens al voor je staan ingevuld. Je dient akkoord te geven voor de betaling op de voor je bekende manier. De bank bevestigt de betaling en je verlaat het internetbankierprogramma. De webshop zal je bestelling verzenden. Wij versturen dan je bestelling, als deze op voorraad is. Vooral gebruikt door onze Belgische klanten.

SOFORT Banking (+ 1%)

Je kunt je bestelling ook betalen met SOFORT Banking. Wanneer je op SOFORT Banking als betaalmogelijkheid klikt, kunt je inloggen in je SOFORT Banking-account. Daar kun je de betaling verder afhandelen. Zodra wij het bedrag van SOFORT Banking hebben ontvangen, sturen wij je bestelling naar je op, als deze op voorraad is.

Achterafbetalen via Klarna (+ € 1,69 & 3,25%)

Je kunt je bestelling ook achterbetalen met Klarna. Bij Klarna hoeft je je niet te registreren en geen wachtwoorden in te vullen. Je hoeft pas voor je producten te betalen nadat je deze hebt ontvangen. Bovendien kan je ervoor kiezen om gespreid te betalen. Zodra wij akkoord van Klarna hebben ontvangen, sturen wij je bestelling naar je op, als deze op voorraad is. Wij ondersteunen geen Klarna Account.

Wat is de verwerktijd van mijn betaling?

Afhankelijk van de gekozen betaalmethode heeft de bank tijd nodig om je betaling te verwerken en een betaalbevestiging af te geven. Houd rekening met de volgende verwerktijden:

  • iDEAL: 2 tot 4 minuten
  • Overschrijving: 1 tot 2 werkdagen (nadat je een betaalopdracht hebt gegeven)
  • PayPal of Creditcard: 2 tot 4 minuten

Wordt mijn betaling veilig uitgevoerd?

Betalen en bestellen via Wijnkoperij Reijnen is gegarandeerd veilig, omdat er een samenwerkingsverband is met een organisatie (MultiSafepay) die gespecialiseerd is in betalingen voor webshops. Wanneer je hier meer informatie over wilt, kunt je contact met ons opnemen.

Zijn de genoemde prijzen inclusief btw?

Alle prijzen die je in de webshop vindt, zijn inclusief btw. In het winkelmandje zie je het totaalbedrag aan btw.

Krijg ik een aankoopbevestiging?

Je krijgt na het plaatsen van je bestelling een e-mail met daarin je aankoopbevestiging.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan zijn dat je zich bedenkt en je de bestelling wilt annuleren. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij annuleren de bestelling voor je en als je al betaald heeft, storten wij het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op je rekening.